AKOZBALIT - príbeh chalana z Bootcampu pre mužov v Bratislave / Umenie zvádzania v nočnom živote



Ahojte ľudkovia ! Prezývajú ma Lucky a mám osemnásť rokov. Som hokejista a myslím si, že som naturál. Navštívil som kurz zvádzania pre chlapov, na ktorom som sa chcel naučiť reálne baliť ženy v kluboch. Moj problem bol, že som prečital kopec online literatury, objednal knihy a DVD od roznych spisovatelov ...ale PRAX žiadna. Zostaval som bez baby nadalej  :(  lebo som sa rozišiel s mojou bývalou priateľkou. Myslel som, že niečo ako sex v ten istý večer ako spoznám babu nie je možné. Myslel som si, že to je len efekt v holywoodskych filmoch. Až kým sa mi to nestalo.

Nezabudnuteľný sarge s pickuperom /trénerom balenia/ zo Školy zvádzania Elite

Suk-hoi je veľmi výnimočná bytosť. Ako povedal, musel tvrdo pracovať, aby sa dostal na svoj level. Oslovil v poli tisíce žien a vymyslel neprekonateľnú hru. Našiel spôsob, ako naučiť tieto svoje vedomosti ostatných ľudí. To z neho robí guru. Nikdy som nestretol viac ambiciózneho človeka. Keď som pred ním stál, cítil som sa ako keby mohol dostať akékoľvek dievča. Mal som pocit, že keď v poli urobím akúkoľvek „hlúposť“, vždy ma z toho nejako vyseká. Tak sa aj stalo.

Prvý deň - Night game

Po pár hodinách strávených minimom teórie, stretol som sa s ním pred najväčším klubom v krajine. On a jeho inštruktori sa ma spýtali, či chcem vidieť, ako sa to robí. Vstúpili sme do klubu. Okolo prešli dve vysoké blondíny na vysokých opätkoch s vysokými čižmami po sukňu. Na moment som sa otočil a pozrel som sa na ich krásne prsia. Po pár takto strávených sekundách, som zisťoval, kde je Suk-hoi. Bol v tom sete. Niečo im povedal, obe blondínky sa zasmiali. Potom ich obe zobral o poschodie vyššie kde si sadli na kožený gauč. Pozoroval som ho z diaľky. Po pár minútach si  vybral svoj telefón a podal ho krajšej z tých dvoch krásnych dievčat. Ona ho zobrala do ruky a prezvonila svoj telefón v svojej malej kabelke. Potom ju Suk-hoi pobozkal a prišiel za nami. Excelentné! Je najlepší umelec v zvádzaní žien akého poznám!

Zárez v klube

Po pár hodinách teórie som bol pripravený nato, aby som niečo spravil. Po excelentnom sargi som sa cítil nabudený tak, ako nikdy predtým. Otvoril som prvý set. Poslali ma preč. Išiel som za trénerom a spýtal som sa ho, čo som urobil zle. Potom som šiel na ďalší set. Nebolo to nič extra. Už som z toho začal byť zúfalý. V tom som zazrel krásnu blondínu stáť pri bare. Samú! Dali sme si drink a potom sme tancovali. Nakoniec sme skončili v mojom aute pred klubom. Bol som môj prvý zárez v klube v ten istý večer, ako som ju spoznal. Skvelé!