AKOZBALIT - príbeh muža ktorý zmenil svoj postoj k ženám ! Od nesmelého chlapa k zvodcovi žien



Ahoj Chlapi, toto je moj príbeh predtým, ako som navštívil bootcamp zvodcov zo školy balenia Elite v Bratislave, som nemal veľa skúseností zo ženami. Mal som malé skúsenosti s „detskou láskou“ – keď som mal pätnásť. Vtedy sme sa bozkávali, ale nikdy nedošlo k pravej láske. Potom som stretol ďalšie dievča, ale nikdy nedošlo k tomu, aby sme spolu mali sex. Teraz mám 27 rokov, a chcel poznať pravú lásku.

Moji priatelia

Mal som veľký problém: úspešne som skončil školu. Odteraz som nemal žiadnych spolužiakov, ani spolužiačky. Moji priatelia boli už dávno popárovaní, a nemal som takého kamaráta, ktorý by so mnou išiel von baliť baby. Chcel som stretnúť pekné dievča. Ale nemal som k tomu žiadnu príležitosť. Kde stretnúť pekné dievča?

Môj strach z oslovenia

Chcel som stretnúť nové dievčatá. Snažil som osloviť dievčatá v kníhkupectve. Potom som sa snažil osloviť také, ktoré sa na mňa pozreli a sa usmiali. Ale... zažil som najväčší strach vôbec. Ľudovo povedané, nemal som „gule“ aby som to urobil. Bol som v pasci. Nemohol som ju opustiť!!!

Ako som prekonal môj strach z oslovenia

Vybral som si z banky nejaké peniaze a navštívil som bootcamp /kurz zvádzania pre mužov/. Mal som strach sa ho zúčastniť. Totiž návšteva takého bootcampu dokazovala, že nie som úspešný zo vzťahmi zo ženami. Nebola to ale pravda, nič také to nedokazoval. V skutočnosti bol to môj najväčší krok vpred, ktorý som v živote urobil! Ráno sme začali základnou teóriou. Potom.. sme šli na ulicu. Mal som veľký strach. Tréner si ma zobral a povedal, nech skúsim osloviť jedno dievča. Nemohol som. Oslovil ho za mňa. Potom mi povedal, že by som mal niečo robiť. Povedal, že som to ráno sľúbil. Videl som ďalšie krásne dievča. Nebol som schopný nič urobiť. Strávil som zo Suk-hoiom nejaký čas. Rozhovor s ním ma nabudil do úžasného stavu. Bol som na ulici zo skutočným zvodcom žien. Tým zvodcom žien. Povedal mi, že nech urobím hocičo, on sa o tom postará, aby to dopadlo dobre. Povedal, že všetko bude v poriadku. Tak aj bolo.

Nevedel som ako presne, ale za pár minút som sa postavil pred krásne dievča. Pozrela sa na mňa a ja som jej povedal otvárak. Začala sa usmievať a ja som pokračoval v rozprávaní. Bola veľmi pekná. Bol to môj prvý pokus niekoho zbaliť v mojom živote! Cítil som sa ako niekto! Mal som pocity šťastia, akoby som vyhral Superstar!!! Vzápätí som uvidel ďalšie dievčatá. Oslovil som šesť, možno osem dievčat v prvý deň balenia! Od jedného dievčaťa som mal telefónne číslo. Bol to môj najlepší deň v živote!

Aj po nejakom čase si stále viem vybaviť tie pekné pocity, ktoré akoby hovorili: „Môžem urobiť všetko! Kto by to chcel vyskúšať ?“ 

Záverom ...

Bootcamp zo školy zvádzania Elite bol excelentný. Transformoval ma na normálneho, sociálneho muža. Vďaka ... !