Vydajte zo seba všetko - maximum limit



Verím, že aj vám sa občas stane to, čo aj mne – niekedy sa niečo nepodarí splniť. Poznám aj takých, ktorí sú úspešnejší a ciele, či úlohy, ktoré si vytyčujú dosahujú rýchlejšie. Mňa osobne to “naštve”, keď sa mi nepodarí splniť svoj cieľ. Kladiem si otázky, premýšľam, skúmam, kde som urobil chybu. Tu je dôležité, aby sme sa v takejto situácii nedostali do pasce sebaľútosti, či sebaobviňovania. Asi viete o čom hovorím, však?

Keď sa pozrieme v našom okolí na tých úspešnejších než sme my zistíme, že svoju pozornosť koncentrujú iba na jedno jediné: vydať zo seba maximum!


Áno, už počujem hlasy niektorých z vás, že ľahko sa to povie, ale ťažšie vykoná. Máte pravdu. Ak si neveríte, alebo ak neveríte svojmu cieľu, pre ktorý toto všetko podstupujete, tak sa všetko zdá byť ťažké, nedostupné a vzdialené. Pozrite sa do svojho srdca a spýtajte sa otvorene seba samých: “…som si úprimne istý, že som sa do tejto úlohy vložil úplne celý?”

  • Ako môžete očakávať pozitívny výsledok, keď už od samého začiatku nemáte 100% nasadenie?
  • Ako dokážete zvládnuť prekážky, či nástrahy ktoré sa na vašej ceste k cieľu určite vyskytnú?
  • Kam sa podela vaša viera?
  • Keď neveríte 100% sebe samým, ako môžete očakávať, že budú práve vám veriť?
  • Nechápete, že dosiahnutie cieľa nie je tou najdôležitejšou vecou na svete, ale to, že vydáte zo seba to najlepšie a viac ste už urobiť nemohli?
  • Ak ste tak urobili, tak nemáte dôvod k smútku, či pocitu hanby.
  • Viete, čo je na tejto veci to najúžasnejšie? To, že ste sa do celej tejto akcie pustili s pevným predsavzatím, že svoj cieľ dosiahnete.
  • Viera, opäť vaša viera je tou “mocnou čarodejkou”, ktorá robí “divy”.
  • Aj keď sa možno nachádzate v situácii, keď sa vám nedarí a najradšej by ste “hodili flintu do žita”, nezúfajte.
  • Vstaňte, pozrite sa na seba do zrkadla, úprimne a nahlas sa opýtajte: “Urobil som naozaj všetko preto, aby som dosiahol svoj cieľ a bolo to moje maximum?”
  • Ak nie, tak máte úžasnú príležitosť urobiť “reparát” tentokrát už s pozitívnym výsledkom.
  • Čo myslíte, stojí to za to?