Poviedka:  Verejné požiadanie o ruku

    „Páni a dámy,“ týmto sa začína môj príbeh. Keď sa môj priateľ odhodlal postaviť pred ľudí, väčšina z nich boli turisti... a požiadal ma o ruku. Ten neuveriteľné hanblivý muž... ani sama som tomu nemohla uveriť... že sa odhodlal pre niečo tak šialené. Takže takto to všetko začalo... nemyslím tým nejaký príbeh veľkej lásky (dúfam že bude aj to), myslím niečo oveľa dobrodružnejšie a lepšie. Rozpoviem vám to. Tak pozorne počúvajte.

       „Poď ku mne,“ zneli moje slová, krátko po tejto udalosti, ktorá sa tu pred chvíľou odohrala. „Takéto výzvy si nechaj na neskoršie ty dračica,“ zasmial sa. Aj pre toto som ho tak ľúbila. „Dnes ťa ešte čaká prekvapenie,“ povedal potichu. Nevyzvedala som, lebo som vedela, že by mi to aj tak nepovedal. ...A zrazu... ležali sme na tráve a dívali sa na seba. Začal sa ku mne približovať a moje pery osladil bozkom, tak krásnym, letmým bozkom. Nevedel som odolať a prisala som sa na jeho pery, ako včela na kvet. Tie plné pery... ách... sú naozaj neodolateľné. Keby ste ho len videli, je taký krásny. Zobral si ma do náručia a objal ma. Hladkal ma po chrbte a pritom mi do uška šepkal tie krásne slová, ktoré by chcela počúvať každá žena. Zimomriavky som mala po celom tele. Teplo z jeho dychu vo mne vždy vyvolalo totálny výbuch. Zrazu však jeho ruka na chrbte odopla moju podprsenku. Bolo horúco... mala som na sebe letné šaty na ramienka, ktoré sa mu vždy tak veľmi páčili. Začal ma bozkávať na krku a pomaly mi dával dole ramienko zo šiat.


     Dal dolu aj druhé a šaty, ktoré mi skĺzli pod prsia... podprsenku odhodil... dotkol sa ich ústami... jemne olízal. Láskal ich dotykmi a neskôr aj jazykom. Hoci neboli veľké, on sa s nimi vždy dokázal vyhrať... zbožňoval ich. Presúval sa opatrne nižšie... až... áno prišiel k mojej vagíne... ale ako ju on nazýval „mojej mušličke“. Stiahol tanga a opatrne ma začal bozkávať na vnútornej strane stehien. Krúžil okolo nej, ale ani sa jej nedotkol. „Prosím,“ hovorila som pomedzi vzdychmi. On sa iba usmieval a rozhodol sa naďalej ma iba dráždiť, pôsobil veľmi profesionálne akoby niekedy poskytoval sex služby. Nemohla som to nechať len tak a preto som sa rozhodla že mu to vrátim... pomsta bude sladká. Vyšla som hore a on si ľahol na deku. Láskala a bozkávala som každý jeden kúsok jeho dokonalého tela. Dostala som sa až k jeho pupku... tam to miluje najviac... a bozkávala som mu bruško, krúživými pohybmi som jazdila jazykom okolo jeho pupku. Jeho penis bol stoporený a túžil aby som sa ho konečne dotkla. Neurobila som to. Ústami som blúdila okolo, ako aj on. Užívala som si to, že som ho mohla dráždiť. Dotkla som sa jeho semenníkov a slastne zajasal. Jeho radosť však rýchlo prešla... nemienila som totižto v tom pokračovať... nech si to vytrpí. Rukami som sa dotýkala okolia penisu.

    Hlavu mi tlačil k jeho rozkroku, nepoddala som sa. Jeho pýcha bola naliata krvou. Prelomila som tú neuveriteľnú bariéru nedostupnosti a jazykom som sa dotkla jeho žaluďa. Vydal prerušovaný a trasľavý vzdych. Penis som si dala do úst celý, až po koreň. Rukou som stimulovala  pohyby nie len na penise, ale aj na semenníkoch. Svoje bozky som presúvala na jeho brucho a hruď... krk... a ústa. Zadkom som sa dotkla jeho mužnosti. Rukou ho rýchlo uchopil a nastavil nad moju dierku. Posadila som sa na jeho penis a on vnikol dnu. Bola som nadržaná a vlhká. Panvou som rýchlym tempom hýbala na jeho penise. Jednou rukou mi stláčal zadok a druhou ma držal za vlasy... Zmenili sme polohu. Ľahla som si a on išiel na mňa. Bozkávala na krku... teplým dychom...sklonila som hlavu dozadu a nechala sa unášať krásou tejto noci.


     Prirážal tak jemne a predsa ma to tak neskutočne vzrušovalo. Postupne však pridával na rýchlosti, rukami sa držal vedľa môjho tela a slastne sa pozeral na moje prsia, ktoré nadskočili pri každom vniknutí jeho penisu do mojej vagíny... Vyvrcholenie prišlo rýchlo. Zavalil svoje telo na moje a kvapôčky potu z jeho tváre padali na moje ramená. Zakusol sa mi do krku... cítila som iba trasľavý dych, ktorý značil orgazmus. Jeho spermie vnikli priamo do mňa.


Budeme mať predsa svadbu a kto vie možno sa nám podarí aj rodina. S tejto krásnej a erotickej noci, možno vznikne ešte niečo krajšie. Niečo čo bude mať jeho oči a zmysel pre humor.