Poviedka:  Profesor

Opäť tá istá prednáška... profesor pri katedre... tie svaly... nevedela som z neho spustiť oči. Bola to jediná prednáška na ktorú som chodila... len kvôli nemu. Mala som na sebe školskú uniformu. Sedela som úplne vpredu a pomaly som si rozopla vrchný gombík na svojej, už aj tak dosť tesnej blúzke. Moje plné vnady zrazu vykukli von. Chýbal jeden gombík, aby ich bolo vidieť celé. Profesor si to všimol. To moje zvádzanie a kusanie do pier konečne zabralo. Ostalo ticho... koniec prednášky... všetci odišli. Zrazu... ruka, ktorá ma zastavila.

Z jej pohľadu: Otočila som sa k nemu a on si ma celú... celučičkú prezrel. Dotkol sa lemu mojej blúzky a jedným ťahom ju roztrhol. Prsia sa konečne dostali von. Uchopil ich do rúk a krúživými pohybmi masíroval. Bol neodolateľný... . Z jeho pohľadu: Vôbec som sa nemohol sústrediť. Každú prednášku sedela vpredu a dráždila ma. Minisukňa, plná blúzka a žiadna podprsenka. Bradavky sa jej krásne týčili priamo ku mne. Nemohol som ju opäť nechať odísť. Bol koniec, všetci odchádzali. Zastavil som ju. Všimol som si, že neprotestuje a tak som sa dotkol jej blúzky, jej úsmev jasne zaznačil, že môžem pokračovať. Neváhavo som ju s nej strhol, sex a erotika ako vo filme. Konečne som sa mohol dotknúť tých úžasných pŕs. Vysadla na stôl a roztiahla nohy. Z jej krátkej sukničky vykukli von čierne podväzky. Dotkol som sa jej vnútornej časti stehne a masíroval. Tie krásne nohy... zachádzal som hlbšie a hlbšie. Končekmi prstov som cítil jej mušličku. Nemala na sebe spodné prádlo... dalo sa to čakať. Že žena ako ona, úplne bez zábran, bude chodiť na ostro. Pritiahla si ma medzi svoje roztiahnuté nohy a začala odopínať zips na nohaviciach. Hlavu som zaboril do jej pŕs. Vzala ho do ruky a začala mi ho honiť. Aj tie obyčajné pohyby rukou boli od nej iné ako od ostatných. Razom si čupla a vložila si do úst môj penis. Najprv iba kúsok, potom viac a viac. Nasávala ho ako nanuk. Jazykom krúžila okolo celého celého obvodu. Mala ho v ústach až po koreň a stále dravo nasávala...


Z jej pohľadu: Hral sa s mojimi prsiami. Bola som nažhavená a túžila som mať s ním divoký sex. Nemohla som už vydržať a tak som sa začala hrať s jeho penisom... vytiahla som všetky zbrane. Bol úplne celý bez seba. Ešte sme ani nesexovali a pot mu stekal po čele. Vytiahol ma hore a opäť ma posadil na stôl. Sukňu mi vytiahol hore a jazykom olízal vagínu. Dostal sa ku dierke a stále mieril nižšie a nižšie. Bozkával zadok a maznal sa s ním. Dostal sa až k análu... zrazu sa postavil. Do úst mi vložil prst, namočený ho potom nasmeroval do mojej vagíny. Rukami som sa chytila stola a vzdychala. Na celú miestnosť za ozývali moje vzdychy. K jednému prstu pripojil a druhý. Druhou rukou si pritiahol moju tvár a začal ma bozkávať. Bol to prvý bozk, ktorý mi dal. Vytiahol prsty z mojej dierky a vrazil ho dnu. Obaja sme naraz slastne vzdychli. Ruky som dala okolo jeho ramena a nohy okolo jeho tela. ruky dal na môj zadok a zodvihol ma. Skákala som na jeho penise. Položil ma na katedru. Ľahla som si... pritiahol si ma k svojmu penisu a zasunul ho dnu. Rukami mi stláčal prsia a nenásytne vrážal svoju pýchu do mojej vagíny. Svaly sa mu každým prírazom napínali... mal dokonalé telo. Opäť som si čupla pred jeho penis a vzala do úst. Stačilo zopár pohybov. Penis mal napuchnutý a neskutočne naliatý. Chytil mi hlavu a potiahol za vlasy, aby som sa naklonila. Chytil si penis a začala striekať. Dívala som sa na semenno, ktoré som mala na tvári a prsiach ako mi stekalo dole. Bolo to úžasné. Pozeral sa a mňa a ešte ma niekoľko krát pobozkal.



Na jeho prednášky chodím stále, ale už je to iné. Vždy po prednáškach, odchádzam ako posledná a opakujeme náš scenár. Sex s ním je dokonalý, tak isto ako je dokonalý aj on. Len vďaka nemu, trávim toľko času v škole. Aj keď sa nevenujem učeniu, ale niečomu oveľa, ale oveľa lepšiemu. Jeho telo poznám tak dokonale, ako žiadne iné. Vysoká škola má predsa len nejaké tie výhody. Z profesora sa môže stať dokonalý milenec. Hlavne ak je taký sexi a dokonalý ako ten môj.